Browsing by Author "Supruniuk, Galyna"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Безперервний моніторинг знань, умінь та навичок студентів як засіб підвищення якості навчання(ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", 2010) Сільченко, Марина Валеріївна; Silchenko, Maryna; Кучерява, Тетяна Олексіївна; Kucheriava, Tetiana; Супрунюк, Галина Михайлівна; Supruniuk, GalynaУ тезах представлено переваги та недоліки впровадження в учбовий процес безперервного моніторингу навчальної діяльності студента.Item Використання «хмарних технологій» в організації самостійної роботи студентів при навчанні інформатики(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-01-31) Сільченко, Марина Валеріївна; Silchenko, Maryna; Кучерява, Тетяна Олексіївна; Kucheriava, Tetiana; Супрунюк, Галина Михайлівна; Supruniuk, GalynaУ тезах представлено навчальний експеримент із впровадження хмарних технологій у процес навчання інформатики.Item Дистанційні технології в освітньому просторі університету: розширення Moodle-спільноти(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-10) Супрунюк, Галина Михайлівна; Supruniuk, Galyna; Супрунюк, Галина Михайловна; Кучерява, Тетяна Олексіївна; Kucheriava, Tetiana; Кучерявая, Татьяна АлексеевнаItem Досвід навчання інформатики на основі диференційованого підходу(ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", 2008) Сільченко, Марина Валеріївна; Silchenko, Maryna; Кучерява, Тетяна Олексіївна; Kucheriava, Tetiana; Супрунюк, Галина Михайлівна; Supruniuk, GalynaУ тезах представлено досвід навчання інформатики, що базується на диференційованому підході (залежно від рівня вхідних знань) та полягає у паралельному та інтегрованому вивченні дисциплін «Вступ до інформатики» та «Економічна інформатика».Item Методологічні засади розробки та впровадження у навчальний процес опорного конспекту(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Сільченко, Марина Валеріївна; Silchenko, Maryna; Кучерява, Тетяна Олексіївна; Kucheriava, Tetiana; Супрунюк, Галина Михайлівна; Supruniuk, GalynaУ тезах представлено досвід колектива викладачів з використання опорного конспекту «Інформатика у структурно-логічних схемах та прикладах» під час навчання інформатики.Item Опорний конспект лекцій як інтегруюча складова навчально-методичного комплексу з інформатики(2015) Красюк, Юлія Миколаївна; Krasiuk, Iuliia; Сільченко, Марина Валеріївна; Silchenko, Maryna; Кучерява, Тетяна Олексіївна; Kucheriava, Tetiana; Супрунюк, Галина Михайлівна; Supruniuk, GalynaУ статті розглядається місце опорного конспекту в структурі навчально-методичного комплексу з інформатики, методичні особливості його проектування та можливості активізації пізнавальної діяльності студентів у разі використання опорного конспекту як на інноваційних лекціях, так й для самостійної роботи студентів.Item Реалізація комунікативної спрямованості процесу навчання через систему навчальних задач(Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europ, 2018-05) Красюк, Юлія Миколаївна; Krasiuk, Iuliia; Красюк, Юлия Николаевна; Сільченко, Марина Валеріївна; Silchenko, Maryna; Сильченко, Марина Валерьевна; Супрунюк, Галина Михайлівна; Supruniuk, Galyna; Супрунюк, Галина Михайловна; Кучерява, Тетяна Олексіївна; Kucheriava, Tetiana; Кучерявая, Татьяна АлексеевнаУ статті розглянуто ідею реалізації комунікативної спрямованості освітнього процесу під час вивчення всіх дисциплін студентами економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Висвітлено реалізацію комплексного підходу до розробки системи навчальних задач з вибіркової дисципліни «Мистецтво презентації» в контексті формування комунікативної компетентності майбутніх економістів.Item Інтегрований підхід до навчання інформатики(ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", 2007) Сільченко, Марина Валеріївна; Silchenko, Maryna; Кучерява, Тетяна Олексіївна; Kucheriava, Tetiana; Супрунюк, Галина Михайлівна; Supruniuk, GalynaУ тезах представлено інтегрований підхід до навчання інформатики, реалізація якого дає можливість встановити системоутворюючі зв’язки між окремими навчальними елементами однієї дисципліни та трансдисциплінарні зв’язки, що формують загальнонаукові знання.