2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Subject "маркетингові стратегії"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку та шляхи її розвитку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Грицюк, Наталія Михайлівна; Hrytsiuk, Nataliia; Федорченко, Андрій ВасильовичНа основі проведеного дослідження визначено варіанти покращення асортиментної політики підприємства, ефективність вдосконалення логістичних ланцюгів та доцільність розширення діяльності на нові ринки збуту. А також запропоновано комплекс заходів що мають підвищити ефективність просування продукції компанії в Інтернеті та розраховано прогнозні показники ефективності кампанії.