Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти by Subject "4P marketing"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегія виходу національної компанії Generator Hostels на зовнішній ринок(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-02-09) Покаленко, Тетяна Григорівна; Pokalenko, Tetiana; Чужиков, Андрій ВікторовичПокаленко Т. Г. Стратегія виходу національної компанії Generator Hostels на зовнішній ринок. – Рукопис. Кваліфікаційна магістерська робота за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини», 2023. Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів виходу компанії на міжнародний готельний ринок. Обґрунтовано динаміку та перспективи розвитку світового ринку розміщення в умовах глобалізації. Розкрита сучасна структура ринку розміщення у Європі та Америці, індикатори успіху компанії у цій сфері. Проаналізовані сучасні тенденції серед туристів та місцевих жителів щодо користування простору хостелів. Виявлено роль та значення хостелів як майданчика для організації подій різного масштабу. Проаналізовано та окреслено маркетингову стратегію компанії Generator Hostels. Запропоновано шляхи вдосконалення функціонування мережі хостелів в умовах високої конкуренції та в умовах ринку, що тільки починає розвиватися. Pokalenko T. Strategy of the national company Generator Hostels entering a foreign market. – Manuscript. Qualifying master’s thesis in specialty 292 «International Economic Relations», 2023. The master’s thesis is devoted to the study of theoretical and practical aspects of the company entering the international hotel market. The dynamics and development prospects of the world hotel market in the conditions of globalization are substantiated. The modern structure of the hotel market in Europe and America, indicators of the company’s success in this area are disclosed. Current trends by tourists and local residents regarding the use of hostel space are analyzed. The role and significance of hostels as a platform for organizing events of various scales has been revealed. The marketing strategy of Generator Hostels was analyzed and outlined. Ways to improve the functioning of the hostel chain in the conditions of high competition and in the conditions of the market that is just beginning to develop are proposed.