Факультет маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет маркетингу by Subject "brand"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Дидюк, Софія Дмитрівна; Dydiuk, Sofiia; Висоцька, Оксана МілентіївнаУ даній роботі досліджено процеси формування та розвитку брендингу в маркетинговій діяльності підприємства. Розроблено теоретичне підґрунтя та практичні рекомендації, що дають можливість підвищити ефективність брендингу в маркетинговій діяльності підприємства. This paper examines the processes of formation and development of branding in the marketing activities of the enterprise. The theoretical basis and practical recommendations have been developed, which make it possible to increase the effectiveness of branding in the marketing activities of the enterprise.Item Просування бренду підприємства в мережі Інтернет(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-05-22) Меншун, Валерія Олегівна; Menshun, Valeriia; Косарева, Тетяна ВікторівнаКваліфікаційна бакалаврська робота містить 38 сторінок, 4 таблиці, 5 рисунків, список використаних джерел з 32 найменувань. Об’єктом дослідження є процес формування бренду підприємства, його стратегії через використання мережі Інтернет. Предметом дослідження є сукупність теоретико-методологічних та практичних аспектів щодо ролі і місця бренду в умовах бізнес середовища. Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи – поглибленого аналізу та обгрунтування наукових підходів до формування ефективних стратегій брендингу, систематизація комплексу заходів щодо їх розроблення та реалізації, особливо розроблення комплексу дій щодо виведення бренду в мережу Інтернет, створення нових методів просування бренду, який здатний підвищити вартість підприємства та зміцнити його конкурентну позицію. Практичне значення отриманих результатів: на основі проведенного дослідження визначені поняття, види та структура бренду, наведено основні характеристики та властивості бренду, проаналізовано процес формування бренду підприємства, визначено організаційно-економічну та маркетингову діяльність Google, зазначені заходи та напрямки підвищення ефективності діяльності Google та прогнозовані їх результати. The qualifying bachelor thesis contains 38 pages, 4 tables, 5 figures, a list of used sources from 32 names. The object of the study is the process of forming the company's brand, its strategy through the use of the Internet. The subject of the study is a set of theoretical, methodological and practical aspects regarding the role and place of the brand in the business environment. The purpose of the qualifying bachelor’s thesis is an in-depth analysis and substantiation of scientific approaches to the formation of effective branding strategies, systematization of a set of measures for their development and implementation, especially the development of a set of actions to bring the brand to the Internet, the creation of new methods of brand promotion that can increase the value of the enterprise and strengthen its competitive position. Practical significance of the obtained results: based on the conducted the study defined the concepts, types and structure of the brand, provided the main characteristics and properties of the brand, analyzed the process of forming the company's brand, defined the organizational, economic and marketing activities of Google, indicated measures and directions for improving the effectiveness of Google's activities and predicted their results.Item Розробка стратегії формування бренду з використанням інструментів івент-маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Доліба, Дар'я Володимиріна; Doliba, Daria; Шевчук, Оксана ВасилівнаУ даній кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти подієвого маркетингу та розроблено заходи подієвого характеру як способу просування бренду. Здійснено аналіз використання засобів івент-маркетингу під час просування бренду, а також описано культурно-етичні аспекти просування бренду шляхом івент-маркетингу. Виконано аналіз ідеї проєкту ТМ «Nemiroff» та обґрунтовано соціокультурну цінність проєкту просування бренду. Також досліджено наявні ресурси та стейкхолдерів проєкту просування бренду, а також описано підготовчий етап розробки стратегії формування бренду. У завершальній частині розроблено стратегію формування бренду з використанням інструментів івент-маркетингу та проведено оцінку її ефективності. In this qualification work, the theoretical and practical aspects of event marketing were investigated and event-related measures were developed as a way of brand promotion. An analysis of the use of event marketing tools during brand promotion was carried out, and cultural and ethical aspects of brand promotion through event marketing were also described. The analysis of the idea of the TM "Nemiroff" project was performed and the socio-cultural value of the brand promotion project was substantiated. The available resources and stakeholders of the brand promotion project were also investigated, as well as the preparatory stage of the development of the brand formation strategy was described. In the final part, a brand formation strategy using event marketing tools was developed and its effectiveness was evaluated.