Факультет економіки та управління
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет економіки та управління by Subject "advertising"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Обґрунтування бізнес-пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-07) Сорвіна, Анна Вікторівна; Sorvina, Anna; Малярчук, Ольга ГеоргіївнаБакалаврська робота присвячена вивченню питань щодо організації успішної маркетингової діяльності сучасних підприємств у кондитерській галузі на прикладі ПП ВТК «Лукас». Визначений теперішній стан розвитку підприємства. Представлені бізнес-пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності кондитерської фабрики. The bachelor's thesis is devoted to studying of issues related to the organization of successful marketing activities of modern enterprises in the confectionary industry using the example of PE VTK "Lukas". The current state of the enterprise's development is determined. Business proposals for improving the marketing activities of the confectionery factory are presented.Item Обґрунтування бізнес-пропозиції щодо підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-09) Риковцев, Артем Олексійович; Rykovtsev, Artem; Кукоба, Володимир ПавловичДослідження теоретичних та практичних аспектів рекламної діяльності підприємства, розробка рекомендацій щодо впровадження рекламних інструментів в діяльність підприємства ТОВ «АЛАДІН» на основі визначення потреб і можливостей, а також оцінка вигод і ризиків від впровадження рекламних інструментів в діяльність підприємства ТОВ «АЛАДІН». Research of theoretical and practical aspects of advertising activity of the enterprise, development of recommendations regarding the implementation of advertising tools in the activities of LLC «ALADIN» based on the definition of needs and opportunities, as well as the assessment of benefits and risks from the implementation of advertising tools in the activities «ALADIN» LLC enterprise.Item Обґрунтування підприємницької ідеї створення інтернет магазину дитячих іграшок(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-13) Кіракосян, Антон Каренович; Kirakosian, Anton; Кирилюк, Оксана ВасилівнаВ цій роботі розповідається про створення та відкриття інтернет магазину. Визначено основні напрямки торгівлі інтернет магазину. Визначено спосіб розвитку та реклами цього магазину. This work tells about the creation and opening of an online store. The main marketing directions of the online store have been determined. The method of development and advertising of this store has been determined.Item Управління брендом бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-12) Шуберт, Марія Пилипівна; Shubert, Maria; Калінін, Олександр ВолодимировичМета кваліфікаційної бакалаврської роботи – дослідити та розробити систему управління брендом. За результатами дослідження сформульовані та обґрунтовані пропозиції щодо можливих шляхів розвитку бренду ТОВ «Медіа Група «Надія», наведені варіанти вдосконалення системи управління брендом, що дозволить організації в цілому перейти на новий ринок надання послуг, розширити вплив свого бренду та збільшити його впізнаваність. Запропонований шлях розвитку допоможе організації підвищити поточний рівень конкурентоспроможності та дасть можливість співпраці з різними компаніями, що позитивно вплине на фінансову складову і підвищить ефективність використання бренду організації. The purpose of the qualifying bachelor thesis is to research and develop a brand management system. Based on the results of the research, proposals were formulated and substantiated regarding possible ways of developing the brand of «Media Group «Nadia»LLC, options for improving the brand management system were given, which would allow the organization as a whole to move to a new market of service provision, expand the influence of its brand and increase its recognition. The proposed way development will help the organization to increase the current level of competitiveness and provide an opportunity to cooperate with various companies, which will positively affect the financial component and increase the effectiveness of using the organization's brand.