Факультет економіки та управління
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет економіки та управління by Subject "advertising activities"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Обґрунтування бізнес – пропозицій щодо підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-04) Гуляєва, Марія Вікторівна; Huliaieva, Mariia; Чебакова, Тетяна ОлександрівнаАби покращити свої конкурентні позиції на ринку бізнес вдається до впровадження системного та стратегічного планування рекламної діяльності підприємства. Рекламна діяльність стає головним пріоритетом комунікаційної діяльності, являється одним з необхідних засобів забезпечення конкурентоспроможності підприємства та забезпечує споживачів необхідною інформацією. To improve its competitive position in the market, the business engages in the implementation of systematic and strategic planning of the company's advertising activities. Advertising becomes a key priority in communication activities, serving as one of the essential means of ensuring the company's competitiveness and providing consumers with necessary information.