№ 30
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 30 by Title
Now showing 1 - 20 of 68
Results Per Page
Sort Options
Item The importance and role of marketing plan and the relation with quality management system(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-02) Vujović, Aleksandar; Krivokapić, Zdravko; Jovanović, JelenaThe paper has originated as the authors’ aspiration to point out the basic principles of marketing planning and a new concept of marketing strategy which includes all functions in the organization. This paper also shows the endeavors of authors to establish the relationship between marketing planning and marketing in general and quality management system as areas that permeate all functions in the organization and which are the basis for sustainable systematic approach and effective and efficient operations of the organization.Item Алгоритм формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-29) Бобрицька, Наталія ДмитрівнаУ статті представлена класифікація видів маркетингових стратегій, доведено необхідність формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі, представлений алгоритм розробки ефективної маркетингової стратегії туристичного підприємства.Item Аналіз сезонності ринку товарів побутової техніки та електроніки України та основні тенденції розвитку(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-19) Тишкун, Катерина ВалеріївнаОдним із завдань економічного аналізу роздрібного товарообороту є вивчення його сезонності. Під сезонністю розуміють стійку закономірність внутрішньорічної динаміки реалізації окремих груп товарів. Для різних товарів інтенсивність сезонних коливань товарообороту і їх характер можуть суттєво відрізнятись.Причини сезонних коливань товарообороту пов’язані головним чином із особливостями пропозиції товарів і попиту покупців у різні періоди року.В той же час сезонні коливання попиту на товари відбуваються під впливом наступних груп факторів: сезонних змін грошових доходів населення; змін потреб населення у товарах в залежності від кліматичних умов різних пір року; соціально-побутових факторів. Із соціально-побутових факторів значний вплив на попит мають різноманітні свята. Відомо, що в передсвяткові дні попит на товари зростає. Сезонні коливання роздрібного товарообороту пов’язані також із сезонними змінами в структурі попиту, сезонними міграціями населення.Item Впровадження інформаційно-комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-16) Кирилова, О. В.Розглянуто проблеми інформаційного забезпечення суб’єктів туристичного ринку в процесі маркетингової діяльності туристичних підприємств з метою збільшення обсягів продажу відповідних послуг.Item Дослідження конкурентного середовища підприємства на ринку транспортно-логістичних послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-02) Кутліна, І. Ю.; Коваленко, О. В.У статті розглянуто конкурентне середовище підприємства. Досліджено основних конкурентів підприємства. Виявлено загрози для підприємства залежно від чинників середовища та можливості підприємства в цих умовах.Item Еволюція концепцій маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-27) Ратинський, В.Розглянуто особливості розвитку теорії маркетингу в умовах глобальних економічних процесів, визначено основні фактори впливу на розвиток маркетингу як з боку кінцевих споживачів, так і з сторони замовників маркетингових досліджень, проаналізовано основні наявні концепції маркетингу — виокремлено їхні сильні та слабкі сторони, проаналізовано перспективи розвитку. Визначено основні переваги та недоліки сучасного стану розвитку концепцій маркетингу,вказано на прихований потенціал розвитку окремих теорій (зокрема теорії нечітких множин), та визначено основні недоліки для розвитку окремих концепцій маркетингу. Враховуючи основну світову динаміку зростання та загострення конкурентної боротьби на світових ринках проблема вибору ефективної концепції маркетингу стає все гострішою.Item Застосування концепції інтегрованого маркетингу в системі менеджменту вищого навчального закладу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-01) Наумова, О. Е.Стаття містить узагальнення існуючих підходів до організації маркетингу у закладах освіти. Обґрунтовано необхідність застосування концепції інтегрованого маркетингу в системі менеджменту вищого навчального закладу. Розглянуто функції та завдання маркетингових підрозділів вузу. Проаналізовано концепції «4Р», «4С», «7Р» стосовно до вищих навчальних закладів.Item Зміст та інструментарій маркетингового аудиту(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-13) Дерев’янченко, Тетяна ЄгорівнаВ статті розглянуті зміст маркетингового аудиту підприємства та різноманітний інструментарій його реалізації. До інструментарію, що застосовують в процесі маркетингового аудиту, відносять різноманітні методи маркетингових досліджень і маркетингового аналізу. У зв’язку з цим привертає увагу той факт, що в економічній літературі недостатньо уваги приділяється змісту, складовим та ефективному застосуванню різноманітних методів і методик маркетингового аудиту.Item Значення маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-08) Савощенко, Анатолій Семенович; Сірук, М. М.У статті розглянуто значення та актуальність маркетингу для видавничої сфери. Досліджено основні види маркетингово-комунікаційного комплексу за працями науковців. Висвітлено значення та особливості маркетингового комунікаційного комплексу у видавничій сфері.Item Контент-маркетинг: реклама без реклами(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-20) Крикавський, Є. В.; Фігун, Н. В.Проаналізовано ринок е-маркетингу, зокрема його складової — контент-маркетингу. Розглянуто принципи на яких повинен будуватися процес створення та реалізації контент-маркетингової кампанії. Висвітлено тактики, які можуть застосовувати контентмаркетологи. Здійснено аналіз існуючих можливостей оцінки результатів використання контенту. Здійснено характеристику SEO та розглянуто вплив «Пінгвін» та «Панда» алгоритмів на ефективність використання контенту. Запропоновано складові побудови системи створення контенту-маркетингу.Item Концептуальні підходи до формування основних складових комплексу маркетингових комунікацій туристичних підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-05) Бараник, Л. М.У статті розглянуто основні складові комплексу маркетингових комунікацій, наведена їх характеристика, цілі, функції, завдання, слабкі та сильні сторони з врахуванням специфіки туристичних послуг. На основі аналізу робіт, присвячених сутності основних складових системи маркетингових комунікацій, автором узагальнені і сформульовані власні визначення поняття реклама, стимулювання збуту, паблік рілейшнз та прямий маркетинг, які адаптовано до туристичних підприємств.Item Концепції маркетингової діяльніості вищих навчальних закладів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-30) Дмитрів, Анна ЯрославівнаУ статті розглянуто концептуальні засади здійснення маркетингової діяльності вищими навчальними закладами. Виокремлено головні проблеми ринку послуг вищої освіти, окреслено актуальні напрями розвитку діяльності вищих навчальних закладів. Представлено варіанти маркетингової концепції розвитку діяльності ВНЗ, а також темпоральну модель маркетингової діяльності на ринку послуг вищої освіти.Item Маркетинг в управлінні закупівлями на підприємстві(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-14) Мальченко, В. В.Стаття розкриває концептуальні підходи до маркетингового управління закупівлями на підприємстві. Визначено потенціальні можливості процесу та функції закупівлі не тільки як витратної, а й прибутковоформуючої. Досліджено потенціальні фактори вкладу функції закупівлі в прибуток підприємства.Item Маркетинг персоналу промислового підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-02) Бєлявцев, М. І.; Калиниченко, М. П.У статі досліджено сутність маркетингу персоналу, а також визначено основні напрями його використання при управлінні персоналом промислового підприємства; розроблено комплексну систему формування внутрішнього ринку праці на засадах маркетингу, яка забезпечує його збалансованість, гармонізацію економічних інтересів суб’єктів соціально-трудових відносин і складається із сукупності взаємопов’язаних і взаємодіючих підсистем інформаційного забезпечення, управління товарною політикою, управління політикою оплати праці, управління політикою розподілу робочої сили, управління політикою комунікацій, застосування якої дозволило розробити заходи щодо підвищення ефективності використання трудового потенціалу промислового підприємства.Item Маркетинг у нарощуванні доданої вартості пропонувань промислових підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-23) Філонов, В. І.Висвітлено питання впливу маркетингової діяльності на ефективність роботи суднобудівних підприємств країни, нарощування доданої вартості пропонувань.Item Маркетинг як інструмент підвищення капіталізації підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-13) Мудрак, М. М.В статті проаналізовано основні форми капіталізації. Визначено зв’язок нематеріальних активів з маркетинговою стратегією підприємства, яка є сукупністю заходів для підвищення капіталізації підприємства. Наведено основні маркетингові стратегії, які впливають на маркетингову капіталізацію. Розглянуто значення маркетингу як інструменту підвищення капіталізації підприємства.Item Маркетинговая политика реализации инновационных технологий в системе высшего образования(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-07) Баширов, И. Х.В статье рассмотрены основные проблемы высшего образования в Украине, представлены основные направления воспитательной работы деканата ФМТТД, предложены инновационные технологии вузовского обучения маркетинговой политики.Item Маркетингове управління як стратегія ефективного розвитку підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-29) Павленко, Анатолій Федорович; Пилипчук, Володимир ПетровичРозглянуто інтеграційні підходи до використання маркетингу в процесі стратегічного управління ефективним розвитком промислових підприємств.Item Маркетинговий аспект впровадження інноваційних розробок(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-06) Кубишина, Надія Сергіївна; Цапук, О. Ю.У статті проаналізовано місце інноваційної розробки в системі економічних відносин та розглянуто парадигму маркетингу управління інноваційними процесами в умовах стохастичності ринків і впливу процесів глобалізації ринкового середовища. Обґрунтовано узгодження економічних інтересів учасників інноваційного процесу, що передбачає впровадження інноваційних розробок. Запропоновано шляхи вирішення проблем впровадження інноваційних розробок за допомогою сучасного маркетингу управління, яке дозволяє досягти узгодження інтересів суб’єктів інноваційного процесу та сприяє ефективному впровадженню інноваційних розробок.Item Маркетинговий інструментарій мотивації споживачів до покупок в роздрібній торговлі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-16) Окландер, Михайло АнатолійовичВ статті ідентифіковано ситуаційні чинники мотивація споживачів до покупок. Запропонована система елементів ситуаційних чинників, використання дасть можливість підвищити конкурентоспроможність підприємств.