Now showing items 1-2 of 2

    • Орієнтація на клієнта: управління лояльністю споживача 

      Приходько, Людмила Миколаївна; Pryhodko, Lyudmyla (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-10-25)
      Розглянуто організаційно-економічні і управлінські стосунки, що виникають при розробці і реалізації технологій впливу на споживчу поведінку, фактори, які впливають на формування та підтримку лояльності споживача, а також ...
    • Світові тенденції розвитку електронної комерції В2С 

      Краморенко, Н. Р. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-02-13)
      У статті розглядаються сутність, передумови та тенденції розвитку електронної торгівлі В2С по регіонах і країнах світу.