Show simple item record

dc.contributor.authorМуромець, Н. Є.
dc.contributor.authorКобеняк, К. Л.
dc.contributor.authorТіхтей, Н. С.
dc.date.accessioned2015-11-02T07:45:41Z
dc.date.available2015-11-02T07:45:41Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationМуромець Н. Є. Формування концепції соціальної відповідальності менеджменту торговельних підприємств в системі забезпечення сталого розвитку / Н. Є. Муромець, К. Л. Кобеняк, Н. С. Тіхтей // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 2–3. – С. 21–28. – Назва з титул. екрану.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/10667
dc.description.abstractУ статті розглядається необхідність запровадження та дотримання в менеджменті торгівельних підприємств концепції соціальної відповідальності у процесі взаємодії держави, бізнесу та суспільства, як головної умови щодо забезпечення сталого розвитку. Розкривається взаємозв’язок понять соціальна відповідальність та сталий розвиток. Проаналізовано тенденції закордонного та вітчизняного підходів до формування стандартів та політики КСВ. Основна увага приділяється економічному значенню дотримання торговельним підприємством принципів КСВ.uk
dc.description.abstractThe article discusses the need for implementation and compliance in the management of commercial enterprises concept of social responsibility in the process of interaction between the state, business and society as a main condition for sustainable development. It reveals the relationship of the concepts of social responsibility and sustainable development. The tendencies of foreign and domestic approaches to the development of standards and CSR policy. The focus is on compliance with the economic importance of trade enterprise CSR.uk
dc.description.abstractВ статье рассматривается необходимость внедрения и соблюдения в менеджменте торговых предприятий концепции социальной ответственности в процессе взаимодействия государства, бизнеса и общества, как главного условия по обеспечению устойчивого развития. Раскрывается взаимосвязь понятий социальная ответственность и устойчивое развитие. Проанализированы тенденции зарубежного и отечественного подходов к формированию стандартов и политики КСО. Основное внимание уделяется экономическому значению соблюдения торговым предприятием принципов КСО.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectсталий розвитокuk
dc.subjectсоціально-економічна відповідальністьuk
dc.subjectторгівельні підприємстваuk
dc.subjectекономікаuk
dc.subjectстейкхолдериuk
dc.subjectстандарти менеджментуuk
dc.subjectsustainable developmentuk
dc.subjectsocial and economic responsibilityuk
dc.subjectcommercial enterprisesuk
dc.subjecteconomyuk
dc.subjectstakeholdersuk
dc.subjectmanagement standardsuk
dc.subjectустойчивое развитиеuk
dc.subjectсоциально-экономическая ответственностьuk
dc.subjectторговые предприятияuk
dc.subjectэкономикаuk
dc.subjectстейкхолдерыuk
dc.subjectстандарты менеджментаuk
dc.titleФормування концепції соціальної відповідальності менеджменту торговельних підприємств в системі забезпечення сталого розвиткуuk
dc.title.alternativeFormation of the concept of social responsibility management system trade enterprises in sustainable developmentuk
dc.title.alternativeФормирование концепции социальной ответственности менеджмента торговых предприятий в системе обеспечения устойчивого развитияuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc33.011: 005.35uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record