Інтернет-маркетинг як інструмент прямого маркетингу

Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто поняття прямий маркетинг, Інтернет-маркетинг, їх сутність та особливості. Проаналізовано перспективи та проблеми прямого маркетингу в соціальних мережах.
The concept of direct-marketing, Internet-marketing, its nature and characteristics are considered.The prospects and problems of direct-marketing in social networks.
Рассмотрены понятия прямой маркетинг, Интернет-маркетинг, их сущность и особенности. Проанализированы перспективы и проблемы прямого маркетинга в социальных сетях.
Description
Keywords
прямий маркетинг, Інтернет-маркетинг, реклама, соціальні мережі, SMO, SMM, Direct-marketing, Internet-marketing, advertising, social networks, прямой маркетинг, Интернет-маркетинг, социальные сети
Citation
Танасієнко О. В. Інтернет-маркетинг як інструмент прямого маркетингу / О. В. Танасієнко, М. О. Загоруйко, К. Ю. Соколюк // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 2–3. – С. 117–123. – Назва з титул. екрану.
Collections