Моделювання логістичної діяльності як фактор сталого розвитку роздрібної торговельної мережі

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Предметом статті є обґрунтування логістичних факторів, які впливають на обсяги реалізації товарів в діяльності роздрібної торговельної мережі. Метою роботи є теоретичне обґрунтування та використання багатофакторної моделі логістичної діяльності на прикладі роздрібної торговельної мережі. Методичними засадами є використання кореляційно-регресійного аналізу, аналізу порівняння, парної залежності при теоретичному обґрунтуванні та використанні багатофакторної моделі логістичної діяльності роздрібної торговельної мережі. Сферою застосування отриманих результатів, окрім «АТБ – Маркет», можуть бути різні роздрібні торговельні мережі, які забезпечують населення продуктами харчування та непродовольчими товарами. Наприклад: «Сільпо», «Фора», «Фуршет», «Велика кишеня», мережа магазинів «RINGOO», «Фокстрот», та інші. Отримано такий висновок: Розробка багатофакторної моделі логістичної діяльності роздрібної торговельної мережі «АТБ-Маркет» показала, що обсяг продажу товарів залежить від взаємозв’язку таких факторів: втрати на транспортне обслуговування; витрати на обслуговування терміналів; чисельність персоналу (в тому числі терміналу); обсяг вантажообігу в регіоні; обсяг вантажообігу терміналу. На основі результатів багатофакторної моделі, отримано прогноз обсягу реалізації на три місяці. Розроблена багатофакторна модель за допомогою програми Microsoft Excel, дає змогу менеджерам з логістики отримати необхідний обсяг продажу товарів на майбутній період, ураховуючи визначені фактори.
The subject of the article is to study logistics factors that affect the volume of sales of goods in retail network. The aim is to study and theoretical models using multi-logistics activities for example retail network. Methodological principles is the use of correlation and regression analysis, comparison, depending on the pair for a theoretical justification and use of multivariable logistic model of retail network. The scope of the results, except for "ATB - market" may be different retail retailers that provide people with food and non-food items. For example: "Silpa", "Handicap", "Cocktail", "Big pocket" chain stores «RINGOO», «Foxtrot" and others. Received the following conclusion: Development of multi-model logistic retail network of "ATB-Market" shows that sales of products depends on the relationship of the following factors: loss on transport services; maintenance cost terminals; number of employees (including terminal); the amount of turnover in the region; volume turnover terminal. Based on multi-module obtained forecast sales for three months. Multifactorial model developed using Microsoft Excel, allows logistics manager to get the necessary sales of products for the future, taking into account the factors.
Предметом статьи является обоснование логистических факторов, влияющих на объемы реализации товаров в деятельности розничной торговой сети. Целью работы является теоретическое обоснование и использование многофакторной модели логистической деятельности на примере розничной торговой сети. Методическими принципами является использование корреляционно-регрессионного анализа, анализа сравнения, парной зависимости при теоретическом обосновании и использовании многофакторной модели логистической деятельности розничной торговой сети. Сферой применения полученных результатов, кроме «АТБ - Маркет», могут быть различные розничные торговые сети, которые обеспечивают население продуктами питания и непродовольственными товарами. Например: «Сильпо», «Фора», «Фуршет», «Велика кишеня», сеть магазинов «RINGOO», «Фокстрот», и другие. Получен такой вывод: Разработка многофакторной модели логистической деятельности розничной торговой сети «АТБ-Маркет» показала, что объем продажи товаров зависит от взаимосвязи таких факторов: расходы на транспортное обслуживание; расходы на обслуживание терминалов; численность персонала (в том числе терминала); объем грузооборота в регионе; объем грузооборота терминала. На основе результатов многофакторной модели, получено прогноз объема реализации на три месяца. Разработана многофакторная модель с помощью программы Microsoft Excel, позволяет менеджерам по логистике получить необходимый объем продаж товаров на предстоящий период, учитывая определенные факторы.
Description
Keywords
багатофакторна модель, регресійно-кореляційний аналіз, парні залежності, результативна ознака, коефіцієнт детермінації, multivariate models, regression-correlation analysis, even addiction, resultant variable, coefficient of determination, многофакторная модель, регрессионно-корреляционный анализ, парные зависимости, результативный признак, коэффициент детерминации
Citation
Муромець Н. Є. Моделювання логістичної діяльності як фактор сталого розвитку роздрібної торговельної мережі [Електронний ресурс] / Н. Є. Муромець, О. О. Кузьменко // Молодіжний економічний дайджест : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 2–3. – С. 139–145. – Назва з титул. екрану.
Collections