Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку коньяку України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Визначено особливості купівельної поведінки споживачів коньяку, їх мотиви та цілі, основні фактори, що впливають на вибір покупцями коньяку.
The features of consumer purchasing behavior cognac, their motivations and objectives, the main factors influencing the choice of customers cognac.
Определены особенности покупательского поведения потребителей коньяка, их мотивы и цели, основные факторы, влияющие на выбор покупателями коньяка.
Description
Keywords
анкетування, маркетингові дослідження, ринок коньяку, survey, market research, market of cognac, анкетирование, маркетинговые исследования, рынок коньяка
Citation
Шквиря Н. О. Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку коньяку України / Н. О. Шквиря // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 2–3. – С. 177–181. – Назва з титул. екрану.
Collections