Фактори формування конкурентоспроможності підприємств АПК та їх маркетингова складова

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-04-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті висвітлено основні фактори формування конкурентоспроможності підприємств, акцентовано увагу на доцільності інтеграції цих факторів у цілісну систему, підкреслена значущість їх маркетингової складової.
The basic factors of forming of competitiveness of enterprises are lighted up in the article, attention is accented on expedience of integration of these factors in the integral system, meaningfulness of their marketing constituent is underline.
В статье освещены основные факторы формирования конкурентоспособности предприятий, акцентировано внимание на целесообразности интеграции этих факторов в целостную систему, подчеркнута значимость их маркетинговой составляющей.
Description
Keywords
фактори, ринок, конкурентоспроможність підприємства, маркетинг, factor, market, competitive of enterprises, marketing, фактор, рынок, конкурентоспособность предприятия, маркетинг
Citation
Арестенко Т. В. Фактори формування конкурентоспроможності підприємств АПК та їх маркетингова складова / Т. В. Арестенко, В. В. Арестенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 8–15.