Show simple item record

dc.contributor.authorВільчинська, С. Б.
dc.contributor.authorКовальчук, С. В.
dc.date.accessioned2012-03-05T12:24:48Z
dc.date.available2012-03-05T12:24:48Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationВільчинська С. Б. Сфера освітніх послуг як об’єкт маркетингу відносин / С. Б. Вільчинська, С. В. Ковальчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 14–25.uk
dc.identifier.urihttp://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/1216
dc.description.abstractУ статті розглядаються різні погляди на базові поняття маркетингу стосовно ринку освітніх послуг, досліджуються основні проблеми вищих навчальних закладів України, надаються рекомендації щодо покращення ситуації на ринку освітніх послуг.uk
dc.description.abstractThis article discusses the different views on the basic concepts of marketing for the education market, explores the main problems of higher educational institutions of Ukraine, makes recommendations for improving the situation on the market.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectосвітні послугиuk
dc.subjectринок освітніх послугuk
dc.subjectдослідження освітніх послугuk
dc.subjectмаркетинг освітніх послугuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjecteducational servicesuk
dc.subjecteducation marketuk
dc.subjectresearch of educational servicesuk
dc.subjectmarketing of educational servicesuk
dc.titleСфера освітніх послуг як об’єкт маркетингу відносинuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.589uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record