• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2011 рік
  • Спеціальні випуски
  • Маркетингова освіта в Україні
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2011 рік
  • Спеціальні випуски
  • Маркетингова освіта в Україні
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Інноваційний підхід до викладання маркетингових дисциплін у контексті зростання популярності професії маркетолога

Thumbnail
View/ Open
Dmytriv.pdf (465.1Kb)
Date
2011-08-31
Author
Дмитрів, Анна Ярославівна
Балук, Н. Р.
Бук, Л. М.
Metadata
Show full item record
Abstract
Висвітлено зміст інноваційного підходу до організації лекційних та практичних занять, що сприяє формуванню у студентів уміння самостійно вчитися, мислити аналітично, критично та креативно.
 
It covers the content of an innovative approach to organizing lectures and workshops that promotes students’ ability to learn independently, think analytically, critically and creatively.
 
Освещены содержание инновационного подхода к организации лекционных и практических занятий, что способствует формированию у студентов умение самостоятельно учиться, мыслить аналитически, критически и креативно.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1219
Collections
  • Маркетингова освіта в Україні [66]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV