Стратегічна адаптація підприємств: практичні аспекти

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Надзвичайна динамічність сучасного бізнес-середовища вимагає, на думку автора, перегляду традиційного в сучасній теорії та практиці менеджменту підходу до циклу стратегічного планування на підприємстві. У статті запропоновано визначення поняття стратегічної адаптації підприємства як постійно повторюваного процесу стратегічного вирівнювання всіх елементів бізнес-стратегії підприємства відповідно до контексту зовнішнього бізнес-середовища та доведено необхідність трактування цього процесу як нового стратегічного імперативу.
Extremely dynamic modern business environment requires, according to the author, revision of the traditional approach to the management theory and practice of strategic planning. The paper proposes to define strategic adaptation of an enterprise as a recurrent process of strategic alignment of all elements of the business strategy of the enterprise according to the context of the external business environment. The author also proves the necessity of interpretation of this process as a new strategic imperative.
Description
Keywords
бізнес-стратегія, стратегічний менеджмент, стратегічна адаптація, бізнес-процеси, стратегічний імператив, business strategy, strategic management, strategic adaptation, business processes, strategic imperative
Citation
Гребешков О. М. Стратегічна адаптація підприємств: практичні аспекти / О. М. Гребешков // Вчені записки : зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 16. – С. 54–59.