Show simple item record

dc.contributor.authorСайгайдак, М. П.
dc.contributor.authorSagaidak, М. P.
dc.contributor.authorЛавреньов, Н. К.
dc.contributor.authorLavrenоv, N. К.
dc.date.accessioned2015-12-18T08:24:00Z
dc.date.available2015-12-18T08:24:00Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationСагайдак М. П. Дослідження ролі та способів впливу бренду на поведінку внутрішнього і зовнішнього споживача / М. П. Сагайдак, Н. К. Лавреньов // Вчені записки : зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 16. – С. 113–118.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/12201
dc.description.abstractВизначено роль і здійснено дослідження способів впливу бренду на внутрішнього і зовнішнього споживача в системі традиційного й внутрішнього маркетингу.uk
dc.description.abstractAn article defines the role of brand and ways brand influences the behavior of internal and external customerin the system of the traditional and internal marketing.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectлояльністьuk
dc.subjectцінністьuk
dc.subjectвартість брендуuk
dc.subjectтрадиційний і внутрішній маркетингuk
dc.subjectвнутрішній імідж брендуuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectconsumeruk
dc.subjectloyaltyuk
dc.subjectvalueuk
dc.subjectcost of branduk
dc.subjecttraditional and internal marketinguk
dc.subjectinternal image of branduk
dc.titleДослідження ролі та способів впливу бренду на поведінку внутрішнього і зовнішнього споживачаuk
dc.title.alternativeStudy of the role of brands and ways brands influence the behavior of internal and external customersuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc366.14uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record