Дослідження ролі та способів впливу бренду на поведінку внутрішнього і зовнішнього споживача

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Визначено роль і здійснено дослідження способів впливу бренду на внутрішнього і зовнішнього споживача в системі традиційного й внутрішнього маркетингу.
An article defines the role of brand and ways brand influences the behavior of internal and external customerin the system of the traditional and internal marketing.
Description
Keywords
бренд, споживач, лояльність, цінність, вартість бренду, традиційний і внутрішній маркетинг, внутрішній імідж бренду, brand, consumer, loyalty, value, cost of brand, traditional and internal marketing, internal image of brand
Citation
Сагайдак М. П. Дослідження ролі та способів впливу бренду на поведінку внутрішнього і зовнішнього споживача / М. П. Сагайдак, Н. К. Лавреньов // Вчені записки : зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 16. – С. 113–118.