Формування довіри на ринку банківських послуг у межах загальної стратегії комерційного банку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті аналізується поточний стан та основні тенденції зміни обсягів ресурсів домогосподарств у банківській системі України протягом першого півріччя 2014 року, аналізуються причини зниження ресурсів населення на банківських рахунках. Як один з факторів скорочення цих ресурсів розглядається довіра населенню до банківського сектора у цілому та окремих банків зокрема. Розглядається поняття «довіра», її рівень в Україні та інших країнах світу, основні фактори, що впливають на її формування та причини її зниження у банківському секторі. Автор вирізняє три групи причини, що призводять до падіння довіри на ринку фінансових послуг і фінансового сектору. На основі аналізу запропоновано основні напрями відновлення, формування та підтримки довіри у межах загальної стратегії банку.
The article considers actual situation and the main trends of private individual’s resources in the banking system of Ukraine during the 1st half of 2014, analyses the behavior reasons which led to decrease of these resources. Besides, the author examines the term «trust», its level in Ukraine and other countries throughout the world, main factors, which influence trust establishment and the reasons of its decrease in a banking sector. Three main groups of the trust decrease reasons in a banking and financial service market are proposed to define. On the base of analyses the main directions of trust renovation, establishment and support within a corporate bank strategy are proposed.
В статье рассматривается текущее состояние и основные тенденции изменений объемов ресурсов физических лиц в банковской системе Украины на протяжении первого полугодия 2014 г., анализируются причины существенного сокращения ресурсов населения на банковских счетах. В качестве одного из факторов сокращения этих ресурсов рассматривается доверие населения к банковскому сектору в целом и отдельным банкам в частности. Рассматривается понятие «доверие», ее уровень в Украине и других странах мира, основные факторы, которые влияют на ее формирование и причины снижения в банковском секторе. Автор выделяет три группы причин, которые приводят к падению доверия на рынке финансовых услуг и финансового сектора. На основе анализа предложены основные направления восстановления, формирования и поддержки доверия в рамках общей корпоративной стратегии банка.
Description
Keywords
Внутрішня довіра, довіра, прихильність, лояльність, замученість, відносини з клієнтами, Addiction, internal trust, involvement, loyalty, trust, client relationship, Внутреннее доверие, доверие, лояльность, вовлеченность, взаимоотношения с клиентами
Citation
Куць Н. В. Формування довіри на ринку банківських послуг у межах загальної стратегії комерційного банку / Н. В. Куць // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 300–316.
Collections