Розвиток концепції private label: світовий досвід та українські реалії

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті висвітлено особливості застосування власних товарних марок на українському ринку, розглянуто тенденції щодо проникнення в різні категорії товарів, визначено переваги та ризики застосування private label. Запропоновано класифікаційні ознаки для портфелю власних товарних марок, виділено підходи щодо їх присвоєння і використання, сформовано етапи впровадження private label на українському ринку.
The article highlights the features of using their private label on the Ukrainian market, the tendencies of penetration in different product categories, defined benefits and risks of the use of private label. Classification features for its own portfolio of trademarks, dedicated approach to their acquisition and use, the implementation stages of private label formed in the Ukrainian market.
Description
Keywords
власні товарні марки, private label, український ритейл, торговельні мережі, розвиток власних товарних марок, Ukrainian retail, commercial networks, developing private label
Citation
Карпенко Ю. М. Розвиток концепції private label: світовий досвід та українські реалії / Ю. М. Карпенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 202–214.