Роль та місце ПР у системі управління підприємств
Abstract
Найбільша проблема у застосуванні інструментарію
ПР у вітчизняному бізнесі полягає у не правильному розумінні його сутності та недооцінюванні ролі в системі управління ринковою діяльністю підприємств, формуванні брендів та маркетингу. На більшості підприємств України ПР-служба знаходиться у підпорядкуванні відділу маркетингу. Це не правильно, оскільки знижує ефективність ПР-діяльності та звужує повноваження ПР-фахівців.
У статті обґрунтовано новий погляд на роль та місце ПР у системі управління підприємством. The biggest problem in applying tools of PR in the
Ukrainian business is not a correct understanding of its essence and underestimates the role in the management, the formation of brand and marketing. In most enterprises in Ukraine PR department is
subordinate to the marketing department. This is not correct, because it reduces the effectiveness of PR activities and reduces the power of
PR-specialists. In the article substantiate a new perspective on the role and place PR in management.