Роль та місце ПР у системі управління підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Найбільша проблема у застосуванні інструментарію ПР у вітчизняному бізнесі полягає у не правильному розумінні його сутності та недооцінюванні ролі в системі управління ринковою діяльністю підприємств, формуванні брендів та маркетингу. На більшості підприємств України ПР-служба знаходиться у підпорядкуванні відділу маркетингу. Це не правильно, оскільки знижує ефективність ПР-діяльності та звужує повноваження ПР-фахівців. У статті обґрунтовано новий погляд на роль та місце ПР у системі управління підприємством.
The biggest problem in applying tools of PR in the Ukrainian business is not a correct understanding of its essence and underestimates the role in the management, the formation of brand and marketing. In most enterprises in Ukraine PR department is subordinate to the marketing department. This is not correct, because it reduces the effectiveness of PR activities and reduces the power of PR-specialists. In the article substantiate a new perspective on the role and place PR in management.
Description
Keywords
паблік рілейшнз, PR, управління підприємством, маркетинг, public relations, business management, marketing
Citation
Примак Т. О. Роль та місце ПР у системі управління підприємств / Т. О. Примак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 315–322.