Концептуальні зміни у системі сервісного обслуговування офіційних автодилерів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті викладено матеріали дослідження основних тенденцій розвитку сервісного обслуговування у системі автодилерів, обгрунтовано його провідну роль, обумовлену змінами у структурі прибутку автодилерів у кризовий та післякризовий періоди, запропоновані шляхи збереження та розширення кола клієнтів, взаємовідносини з якими необхідно будувати використовуючи новітні технології маркетингу взаємодії.
The article describes the research material of basic tendencies developments in the service of car dealers, his leading role is reasonable, that conditioned by changes in the structure of profit car dealers in crisis and post-crisis periods, the ways are offered of maintaining and expanding range of clients and relationship with them must be built by using the latest technology, marketing interaction.
Description
Keywords
автодилери, сервісне обслуговування, сервісна політика, характеристики «ідеального» сервісу, активна взаємодія з кліентом, auto dealers, service, service policies, characteristics of «ideal» service, active interaction with the client
Citation
Сафоненко А. М. Концептуальні зміни у системі сервісного обслуговування офіційних автодилерів / А. М. Сафоненко, В. В. Бугаев // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 330–342.