Show simple item record

dc.contributor.authorКудінова, Алевтина Віталіївнаuk
dc.contributor.authorKudinova, Alevtynaen
dc.contributor.authorКудинова, Алевтина Витальевнаru
dc.date.accessioned2016-01-05T09:04:19Z
dc.date.available2016-01-05T09:04:19Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationКудінова А. В. Релігійний фактор у процесі формування моделі споживання / А. В. Кудінова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 5–12.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/12527
dc.description.abstractУ статті досліджено проблему впливу на споживчі пріоритети населення релігії як інституту, що тривалий час визначав характер соціально-економічних відносин; визначено основні риси та характеристики основних моделей споживчої поведінки за релігійним фактором.uk
dc.description.abstractThe article examines the problem of influence on consumer priorities of the population of religion as an institution, that defined the character of socio-economic relations for along time; presents the main features and characteristics of the main models of consumer behavior in religious factors.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмодель споживанняuk
dc.subjectрелігіяuk
dc.subjectуподобанняuk
dc.subjectпотребиuk
dc.subjectмотивація споживчої діяльностіuk
dc.subjectmodel of consumptionen
dc.subjectreligionen
dc.subjectpreferencesen
dc.subjectneedsen
dc.subjectmotivation of consumeren
dc.titleРелігійний фактор у процесі формування моделі споживанняuk
dc.title.alternativeThe religious factor in the process of consumption patterns creationuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc330.16uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record