Ціноутворення виробників легкових автомобілів
View/
Open
Date
2014Author
Савич, Олександр Петрович
Savych, Oleksandr
Савич, Александр Петрович
Metadata
Show full item recordAbstract
Автомобільний ринок є значною частиною як глобального товарного ринку, так і ринку України. Ринок автомобілів є одним із найконкурентніших ринків, і саме тут впроваджуються всі інновації та технології, як у менеджменті, в маркетингу, так і у виробництві. В статті розглянуто суть ціноутворення, структура ціноутворення, етапи і фактори, які впливають на встановлення цін на глобальном ринку легкових автомобілів. Розраховано формулу роздрібних цін залежно від особливостей ринків, розкрито суть цінової медіани. Важливо правильно встановлювати ціни, так як правильність встановлення ціни веде до отримання високих прибутків компанії. The automotive market is a significant part of both the global commodity market and the Ukrainian market. The car market is one of the most competitive markets, and it is here that all innovations and technologies are implemented, both in management, in marketing, and in production. The article deals with the essence of pricing, the structure of pricing, the stages and factors that influence the pricing of the global market for cars. The article calculates the formula of retail prices depending on the features of markets, the essence of the price median is disclosed in the work. It is important to set prices correctly, as correct pricing leads to high profits of the company.