• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Ціноутворення виробників легкових автомобілів

Thumbnail
View/ Open
119-127.pdf (406.2Kb)
Date
2014
Author
Савич, Олександр Петрович
Savych, Oleksandr
Савич, Александр Петрович
Metadata
Show full item record
Abstract
Автомобільний ринок є значною частиною як глобального товарного ринку, так і ринку України. Ринок автомобілів є одним із найконкурентніших ринків, і саме тут впроваджуються всі інновації та технології, як у менеджменті, в маркетингу, так і у виробництві. В статті розглянуто суть ціноутворення, структура ціноутворення, етапи і фактори, які впливають на встановлення цін на глобальном ринку легкових автомобілів. Розраховано формулу роздрібних цін залежно від особливостей ринків, розкрито суть цінової медіани. Важливо правильно встановлювати ціни, так як правильність встановлення ціни веде до отримання високих прибутків компанії.
 
The automotive market is a significant part of both the global commodity market and the Ukrainian market. The car market is one of the most competitive markets, and it is here that all innovations and technologies are implemented, both in management, in marketing, and in production. The article deals with the essence of pricing, the structure of pricing, the stages and factors that influence the pricing of the global market for cars. The article calculates the formula of retail prices depending on the features of markets, the essence of the price median is disclosed in the work. It is important to set prices correctly, as correct pricing leads to high profits of the company.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/12539
Collections
  • Випуск № 32 [30]
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [631]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV