Ціноутворення виробників легкових автомобілів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Автомобільний ринок є значною частиною як глобального товарного ринку, так і ринку України. Ринок автомобілів є одним із найконкурентніших ринків, і саме тут впроваджуються всі інновації та технології, як у менеджменті, в маркетингу, так і у виробництві. В статті розглянуто суть ціноутворення, структура ціноутворення, етапи і фактори, які впливають на встановлення цін на глобальном ринку легкових автомобілів. Розраховано формулу роздрібних цін залежно від особливостей ринків, розкрито суть цінової медіани. Важливо правильно встановлювати ціни, так як правильність встановлення ціни веде до отримання високих прибутків компанії.
The automotive market is a significant part of both the global commodity market and the Ukrainian market. The car market is one of the most competitive markets, and it is here that all innovations and technologies are implemented, both in management, in marketing, and in production. The article deals with the essence of pricing, the structure of pricing, the stages and factors that influence the pricing of the global market for cars. The article calculates the formula of retail prices depending on the features of markets, the essence of the price median is disclosed in the work. It is important to set prices correctly, as correct pricing leads to high profits of the company.
Description
Keywords
aвтомобильний ринок, ціна, маркетинг, ціноутворення, собівартість, ринкова доля, automotive market, pricing, price, competitiveness, market share, cost, expenses
Citation
Савич О. П. Ціноутворення виробників легкових автомобілів / О. П. Савич // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 119–127.