Show simple item record

dc.contributor.authorШафалюк, Олександр Казимировичuk
dc.date.accessioned2012-03-12T13:58:54Z
dc.date.available2012-03-12T13:58:54Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationШафалюк О. К. Проблема динаміки і перспективи у розвитку маркетингу і маркетингових досліджень / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки [Електронний ресурс] : зб. наук. праць. – Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – К. : КНЕУ, 2011. – С. 418–430.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1257
dc.description.abstractВ статті досліджено основні тенденції еволюції систем маркетингу, підходи до спеціального науково-практичного моделювання і оцінок параметрів розвитку соціально-економічних явищ, конструктивно опрацьовано актуальні аспекти їх проблематики.uk
dc.description.abstractThe evolution of the marketing systems, features of the special scientific and practical models, estimations of parameters of development of the social and economic phenomena, are analysed in the article.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"uk
dc.subjectринокuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectмоделі дослідженьuk
dc.subjectсегментаціяuk
dc.subjectmarketen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsystemen
dc.subjectmodels of researchesen
dc.subjectsegmentationen
dc.titleПроблема динаміки і перспективи у розвитку маркетингу і маркетингових дослідженьuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record