Show simple item record

dc.contributor.authorБойчук, І. В.
dc.date.accessioned2012-03-12T14:05:33Z
dc.date.available2012-03-12T14:05:33Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationБойчук І. В. Послідовність формування системи маркетингу підприємства в середовищі інтернету / І. В. Бойчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 430–440.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1258
dc.description.abstractВ статті представлено послідовність процесу формування системи маркетингу підприємства в мережі Інтернет на базі використання веб-сервера. З’ясовані основні завдання планування маркетингової діяльності і визначена специфіка проведення етапів бізнес-планування в мережі.uk
dc.description.abstractIn the article the sequence of process of forming of the system of marketing of enterprise is presented in a network the Internet on the base of the use of web server. The basic tasks of planning of marketing activity and certain specific of lead through of the stages are found out business-planning in a network.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectвеб-серверuk
dc.subjectвеб-сторінкаuk
dc.subjectмаркетингові цілі розміщення веб-сервера підприємства в мережіuk
dc.subjectкритерії оцінки маркетингових цілейuk
dc.subjectпроцес планування маркетингової діяльності підприємства в мережіuk
dc.subjectплан рекламної кампанії в Інтернетіuk
dc.subjectскладові бізнес-плану роботи в Інтернетіuk
dc.subjectweb serveruk
dc.subjectweb pageuk
dc.subjectmarketing’s whole placing of web server of enterpriseuk
dc.subjectis in networksuk
dc.subjectcriteria of estimation of marketing’s aimsuk
dc.subjectprocess of planning of marketing activity of enterprise in a networkuk
dc.subjectplan of publicity campaign in the Internetuk
dc.subjectconstituents of business plan of work in the Internetuk
dc.titleПослідовність формування системи маркетингу підприємства в середовищі інтернетуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.324:336uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record