Еволюція функції маркетингу засобів масової інформації в умовах медіа-конвергенції

Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджено та проаналізовано проблематику еволюції функції маркетингу засобів масової інформації в умовах медіа-конвергенції.
Тmarketing of mass media in terms of mediaconvergence.
Description
Keywords
маркетинг, інформація, засоби масової інформації, медіа-конвергенція, вестернізація, marketing, information, mass media, mediaconvergence, westernization
Citation
Бухтатий О. Є. Еволюція функції маркетингу засобів масової інформації в умовах медіа-конвергенції / О. Є. Бухтатий // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 459–470.