• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2011 рік
  • Спеціальні випуски
  • Маркетингова освіта в Україні
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2011 рік
  • Спеціальні випуски
  • Маркетингова освіта в Україні
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Стратегії промислового маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі

Thumbnail
View/ Open
Durikhina.pdf (428.2Kb)
Date
2011
Author
Дуріхіна, Олена Володимирівна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто сучасний стан та проблеми машинобудування України. Описано можливі стратегії розвитку машинобудівних підприємств.
 
The article is devoted the present position and problems of machine building in Ukraine. Also described possible strategies of development machine building enterprises.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1265
Collections
  • Маркетингова освіта в Україні [66]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV