Стратегії промислового маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто сучасний стан та проблеми машинобудування України. Описано можливі стратегії розвитку машинобудівних підприємств.
The article is devoted the present position and problems of machine building in Ukraine. Also described possible strategies of development machine building enterprises.
Description
Keywords
машинобудування, машинобудівне підприємство, маркетингова стратегія, конкурентоспроможність, machine-building, machine-building enterprise, marketing strategy, competitiveness
Citation
Дуріхіна О. В. Стратегії промислового маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі / О. В. Дуріхіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 493–501.