Show simple item record

dc.contributor.authorСемчик, Н. В.
dc.date.accessioned2012-03-14T13:28:26Z
dc.date.available2012-03-14T13:28:26Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationСемчик Н. В. Формування лояльності споживачів / Н. В. Семчик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 691–697.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1287
dc.description.abstractУ статті розглянуто аспекти взаємозв’язку понять лояльності, задоволення очікувань та турботи про споживачів. Визначено основну мету формування лояльності у споживачів. А саме формування довготривалих відносин з метою забезпечення стабільної прибутковості.uk
dc.description.abstractThe article examines aspects of the relationship between the concepts of loyalty, satisfaction of expectations and concerns of consumers. The main purpose of the formation of loyalty among consumers is determined. Namely, the formation of long-term relationship in order to reach long-term profitability.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectлояльностіuk
dc.subjectзадоволення очікувань про споживачівuk
dc.subjectстабільнa прибутковостьuk
dc.subjectof loyaltyuk
dc.subjectsatisfaction of expectationsuk
dc.subjectconcerns of consumersuk
dc.subjectlong-term profitabilityuk
dc.titleФормування лояльності споживачівuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc330.338uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record