Show simple item record

dc.contributor.authorBiswas, P.en
dc.contributor.authorTolmachova, O.en
dc.date.accessioned2012-03-15T12:05:19Zen
dc.date.available2012-03-15T12:05:19Zen
dc.date.issued2010-09-15
dc.identifier.citationBiswas P. C. Marketing concept stimulates economic development of our country / P. C. Biswas, O. I. Tolmachova // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 1. — С. 3–8.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1290en
dc.description.abstractThis research work outlines importance, factors of marketing concept and shows how the later escalates economic development of the country.uk
dc.description.abstractДане дослідження визначає роль, фактори маркетингової концепції та показує вплив на подальший економічний розвиток країни.en
dc.description.abstractДанное исследование определяет роль, факторы маркетинговой концепции и показывает влияние на дальнейшее экономическое развитие страны.ru
dc.language.isoenen
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectmarketing conceptuk
dc.subjectfactorsuk
dc.subjecteconomic developmentuk
dc.subjectмаркетингова концепціяen
dc.subjectфакториen
dc.subjectекономічний розвитокen
dc.subjectмаркетинговая концепцияru
dc.subjectфакторыru
dc.subjectэкономическое развитиеru
dc.titleMarketing concept stimulates economic development of our countryen
dc.typeArticleen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record