Marketing concept stimulates economic development of our country

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-09-15
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
This research work outlines importance, factors of marketing concept and shows how the later escalates economic development of the country.
Дане дослідження визначає роль, фактори маркетингової концепції та показує вплив на подальший економічний розвиток країни.
Данное исследование определяет роль, факторы маркетинговой концепции и показывает влияние на дальнейшее экономическое развитие страны.
Description
Keywords
marketing concept, factors, economic development, маркетингова концепція, фактори, економічний розвиток, маркетинговая концепция, факторы, экономическое развитие
Citation
Biswas P. C. Marketing concept stimulates economic development of our country / P. C. Biswas, O. I. Tolmachova // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 1. — С. 3–8.