Show simple item record

dc.contributor.authorГребешкова, Олена Миколаївна
dc.date.accessioned2012-03-15T13:29:08Z
dc.date.available2012-03-15T13:29:08Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationГребешкова О. М. Реляційні моделі поведінки підприємства у конкурентному середовищі / О. М. Гребешкова / Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. 1. – С. 31–38.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1294
dc.description.abstractУ статті визначено та аргументовано необхідність теоретичного узагальнення та формалізації реляційних моделей поведінки підприємства в конкурентному середовищі в контексті основних протиріч сучасного стратегічного менеджменту.uk
dc.description.abstractThe article identified and justified the need for theoretical generalization and formalization of enterprise relational models of behavior in a competitive environment in the context of the major contradictions of modern strategic management.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectрозвиток підприємстваuk
dc.subjectмоделі поведінки підприємстваuk
dc.subjectреляційна поведінкаuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectстратегічний менеджментuk
dc.subjectenterprise developmentuk
dc.subjectenterprise patternsuk
dc.subjectrelational behavioruk
dc.subjectcompetitive advantageuk
dc.subjectstrategic managementuk
dc.titleРеляційні моделі поведінки підприємства у конкурентному середовищіuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc65.01uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record