Show simple item record

dc.contributor.authorОкунєва, Ольга Володимирівнаuk
dc.contributor.authorOkuneva, Olgaen
dc.date.accessioned2012-03-16T12:55:28Z
dc.date.available2012-03-16T12:55:28Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationОкунєва О. В. Концептуальна маркетингова модель внутрішнього ринку підприємства / О. В. Окунєва // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. 1. – С. 111–119.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1304
dc.description.abstractУ статті представлено маркетинговий підхід до управління діяльністю на підприємстві. Вперше розроблено модель внутрішнього ринку підприємства, яка може бути застосована як до умов діяльності сервісних, так і промислових підприємств. Визначено можливі ролі працівників на підприємстві, як основних суб’єктів внутрішнього ринку.uk
dc.description.abstractThis article introduces the marketing approach to the management of enterprises. For the first time the model of internal market of the organization is developed and can be applied to the service as well as industrial companies. The probable roles of employees, as the main internal market subjects, are specified.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectвнутрішній маркетингuk
dc.subjectвнутрішній ринок підприємстваuk
dc.subjectвнутрішній клієнтuk
dc.subjectвнутрішній постачальникuk
dc.subjectinternal marketingen
dc.subjectinternal market of organizationen
dc.subjectinternal clienten
dc.subjectinternal supplieren
dc.titleКонцептуальна маркетингова модель внутрішнього ринку підприємстваuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc331.108uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record