Формування конкурентної діагностики діяльності підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Обгрунтовано сутність конкурентної діагностики, яка містить у собі певну сукупність методів стратегічного та конкурентного аналізу, результативності діяльності підприємств з урахуванням конкретних умов їх функціонування. Сформовано набір методів для проведення конкурентної діагностики діяльності підприємства.
The essence of competitive diagnosis, which includes a set of strategic and competitive analysis, performance of the company with regard to the specific conditions of their functioning are presented in the work. A set of methods for diagnosis of the competitive enterprise is formed in the paper.
Description
Keywords
конкурентна діагностика, методи аналізу зовнішнього середовища, стратегічні аналітичні методи, методи аналізу розвитку, методи конкурентного аналізу, competitive diagnostics, environmental analysis techniques, strategic analytical methods, analysis methods development, methods of competitive analysis
Citation
Швиданенко Г. О. Формування конкурентної діагностики діяльності підприємства / Г. О. Швиданенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. 1. – С. 213–222.