Show simple item record

dc.contributor.authorРевуцька, Наталія Віталіївнаuk
dc.contributor.authorРибчук, О. В.uk
dc.contributor.authorRevutska, Natalyaen
dc.contributor.authorRubchuk, O.en
dc.date.accessioned2012-03-20T12:41:19Z
dc.date.available2012-03-20T12:41:19Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationРевуцька Н. В. Особливості дослідження пріоритетів споживачів у бізнес-моделюванні / Н. В. Ревуцька, О. В. Рибчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. 1. – С. 389–396.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1339
dc.description.abstractВизначено змістовну характеристику поняття «пріоритети споживачів». Обґрунтовано особливості аналізу пріоритетів споживачів у процесі формування бізнес-моделі компанії.uk
dc.description.abstractThe content characteristics of the «consumer priorities» concept was determined. The peculiarities of analysis of customer priorities in business modelling were justified.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectпріоритети споживачівuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectбізнес-модель компаніїuk
dc.subjectспоживча цінність продукту (послуги)uk
dc.subjectpriorities of consumersen
dc.subjectdemanden
dc.subjectbusiness modelen
dc.subjectconsumer value of the product (service)en
dc.titleОсобливості дослідження пріоритетів споживачів у бізнес-моделюванніuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc65.011.3uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record