Перспективи зростання ефективності виробничого потенціалу аграрних підприємств за результатами соціологічного опитування

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Встановлено основні чинники зростання ефективності складових виробничого потенціалу аграрних підприємств: земельних, трудових, матеріальних ресурсів. За результатами соціологічного опитування головними факторами є: прогресивні технології, підвищення рівня освіти та кваліфікації працівників, залучення фінансових ресурсів. На функціонування ринку землі першочерговий вплив на думку респондентів мають законодавчі акти, заборона володіння однією особою більше 100 га земель сільськогосподарського призначення, зняття мораторію на продаж паїв.
The paper highlights the main factors related to the increase in the efficiency of the main components of the agrarian enterprise production potentials: land, labour and material resources. The results of the sociological interview prove that the main factors are up-to-date technologies, the increase in level of education and qualification of workers and the attraction of financial resources. According to respondents the functioning of land market is mostly affected by legislative acts, the prohibition for one persons to own that 100 ha of farm lands, the lift of moratorium on selling shares.
Description
Keywords
виробничий потенціал, трудові, земельні, матеріальні ресурси, соціологічне опитування, ефективність, production potentials, land, labour and material resources, sociological interview, efficiency
Citation
Павловська Л. Д. Перспективи зростання ефективності виробничого потенціалу аграрних підприємств за результатами соціологічного опитування / Л. Д. Павловська, Н. К. Мрачковська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 2. — С. 106–116.