• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет економіки та управління (ФЕтаУ)
  • Кафедра менеджменту
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет економіки та управління (ФЕтаУ)
  • Кафедра менеджменту
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Політика соціальної відповідальності корпорацій: питання мотивації та формування

Thumbnail
Переглянути
Cherpak.pdf (364.0Kb)
Дата
2010-09-10
Автор
Черпак, Антоніна Євгенівна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Автор розглядає фактори впливу на формування політики корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), зокрема, вплив споживачів, а також доводить необхідність орієнтації структури заходів з CSR на специфічні потреби ключових груп стейкхолдерів корпорації.
 
Author considers the factors of influence on formation of CSR politics, in particular consumers influence, and proves the necessity to comply the structure of CSR activities with specific needs of key stakeholders of corporation.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1370
Collections
  • Економіка підприємства: теорія і практика (частина 2) [52]
  • Кафедра менеджменту [807]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV