Особливості вивчення поведінки споживачів у системі управління якістю товарів підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Центром уваги сучасної маркетингової діяльності підприємств та організацій виступає споживач. Тому виробництво товарів і послуг, управління їх якістю необхідно розглядати не як суто виробничий процес. Маркетингово-орієнтована система управління підприємством концентрує свою діяльність на визначенні потреб споживачів і на їх задоволенні з метою досягнення власних цілей та отримання стійких конкурентних переваг.
Consumer is in the center of the modern marketing activities of enterprises and organizations. Thus production of goods and services and their quality management are to be considered not only like a production process. Marketing-oriented management system of the enterprise focuses its activities on consumer needs determining and their satisfying in the way of it’s goals and permanent competitive advantages achieving.
Description
Keywords
маркетинг, маркетингова система, управління якістю, задоволення потреб, поведінка споживачів
Citation
Федорченко А. В. Особливості вивчення поведінки споживачів у системі управління якістю товарів підприємства / А. В. Федорченко, Т. М. Пшенична // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 2. — С. 352–360.