Show simple item record

dc.contributor.authorНечаєв, В. П.
dc.contributor.authorЗюкова, Ірина Олексіївна
dc.date.accessioned2016-02-25T08:14:21Z
dc.date.available2016-02-25T08:14:21Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.citationНечаєв В. П. Інструменти ефективного засвоєння методів маркетингових досліджень / В. П. Нечаєв, І. О. Зюкова // Індивідуалізація навчального процесу як провідна складова модернізації вищої економічної освіти : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 31 січ. – 2 лют. 2006 р. : у 2 т. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ; [редкол.: А. М. Колот, С. В. Степаненко, О. О. Субіна, Т. В. Гуть]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Т. 2. – С. 250–251.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/14614
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleІнструменти ефективного засвоєння методів маркетингових дослідженьuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record