Show simple item record

dc.contributor.authorБабаченко, Лариса Валентинівна
dc.contributor.authorBabachenko, Larisa
dc.contributor.authorБабаченко, Лариса Валентиновна
dc.date.accessioned2016-03-01T09:30:57Z
dc.date.available2016-03-01T09:30:57Z
dc.date.issued2015-12
dc.identifier.citationБабаченко Л. Концепція маркетингу у забезпеченні стабільності транспортної інфраструктури / Л. Бабаченко // Антикризове управління економікою України: нові виклики : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15–17 груд. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», каф. макроекон. та держ. упр., Ін-т держ та муніцип. упр. господ. ; редкол.: І. Й. Малий (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 188–189.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/14817
dc.description.abstractВпровадження маркетингової концепції управління на транспорті потребує комплексного аналізу транспортного ринку, а саме оцінку його ємності, встановлення тенденцій розвитку, визначення якісних запитів на транспортне обслуговування споживачів, а також вивчення сфер діяльності конкуруючих видів транспорту.uk
dc.description.abstractImplementation of the marketing concept of transport management requires an integrated analysis of the transport market, namely the assessment of his capacity, setting trends, identification of quality transport service requests for consumers and study areas competing modes of transport.uk
dc.description.abstractВнедрение маркетинговой концепции управления на транспорте требует комплексного анализа транспортного рынка, а именно оценку его емкости, определение тенденций развития, качественных запросов на транспортное обслуживание потребителей, а также изучения сфер деятельности конкурирующих видов транспорта.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleКонцепція маркетингу у забезпеченні стабільності транспортної інфраструктуриuk
dc.title.alternativeMarketing concept as a means to ensure stability of transport infrastructureuk
dc.title.alternativeКонцепция маркетинга в обеспечении стабильности транспортной инфраструктурыuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record