Show simple item record

dc.contributor.authorДанніков, Олег Володимирович
dc.date.accessioned2012-05-10T08:12:38Z
dc.date.available2012-05-10T08:12:38Z
dc.date.issued2011-05
dc.identifier.citationДанніков О. В. Маркетинг взаємовідносин споживачів, постачальників, дистриб’юторів, партнерів / О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 258–271.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1540
dc.description.abstractАвтором розглядаються питання вдосконалення та реалізації маркетингового підходу до взаємин виробників і споживачів товарів і послуг з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу, на основі впровадження і розвитку маркетингу партнерських відносин у діяльність господарюючих суб’єктів і маркетингових стратегічних рішень у процесі роботи на вітчизняних ринках.uk
dc.description.abstractThe author discusses the improvement and implementation of a marketing approach to the relationship of producers and consumers of goods and services with current trends in business through the introduction and development of marketing of the partner relations activities of business enterprises and strategic marketing decisions in the process of working on domestic markets.uk
dc.description.abstractАвтором рассматриваются вопросы совершенствования и реализации маркетингового подхода к взаимоотношениям производителей и потребителей товаров и услуг с учетом современных тенденций развития бизнеса, на основе внедрения и развития маркетинга партнерских отношений в деятельность хозяйствующих субъектов и маркетинговых стратегических решений в процессе работы на отечественных рынках.
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectсистема продажуuk
dc.subjectчасники маркетингового каналуuk
dc.subjectкомерційні інтересиuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectстратегія збутуuk
dc.subjectланцюжок поставокuk
dc.subjectsystem of saleuk
dc.subjectparticipants of marketing channeluk
dc.subjectcommercial interestsuk
dc.subjectsale policyuk
dc.subjectstrategy of saleuk
dc.subjectchainlet of deliveriesuk
dc.subjectсистема продажи
dc.subjectучастники маркетингового канала
dc.subjectкоммерческие интересы
dc.subjectсбытовая политика
dc.subjectстратегия сбыта
dc.subjectцепочка поставок
dc.titleМаркетинг взаємовідносин споживачів, постачальників, дистриб’юторів, партнерівuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.8:339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record