Маркетинг взаємовідносин споживачів, постачальників, дистриб’юторів, партнерів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Автором розглядаються питання вдосконалення та реалізації маркетингового підходу до взаємин виробників і споживачів товарів і послуг з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу, на основі впровадження і розвитку маркетингу партнерських відносин у діяльність господарюючих суб’єктів і маркетингових стратегічних рішень у процесі роботи на вітчизняних ринках.
The author discusses the improvement and implementation of a marketing approach to the relationship of producers and consumers of goods and services with current trends in business through the introduction and development of marketing of the partner relations activities of business enterprises and strategic marketing decisions in the process of working on domestic markets.
Автором рассматриваются вопросы совершенствования и реализации маркетингового подхода к взаимоотношениям производителей и потребителей товаров и услуг с учетом современных тенденций развития бизнеса, на основе внедрения и развития маркетинга партнерских отношений в деятельность хозяйствующих субъектов и маркетинговых стратегических решений в процессе работы на отечественных рынках.
Description
Keywords
система продажу, часники маркетингового каналу, комерційні інтереси, збутова політика, стратегія збуту, ланцюжок поставок, system of sale, participants of marketing channel, commercial interests, sale policy, strategy of sale, chainlet of deliveries, система продажи, участники маркетингового канала, коммерческие интересы, сбытовая политика, стратегия сбыта, цепочка поставок
Citation
Данніков О. В. Маркетинг взаємовідносин споживачів, постачальників, дистриб’юторів, партнерів / О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 258–271.