Show simple item record

dc.contributor.authorДуріхіна, Олена Володимирівна
dc.date.accessioned2012-05-10T08:24:59Z
dc.date.available2012-05-10T08:24:59Z
dc.date.issued2011-05
dc.identifier.citationДуріхіна О. В. Маркетинговий аналіз ринку машинобудівної галузі / О. В. Дуріхіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 235–246.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1542
dc.description.abstractУ статті розглянуто сучасний стан, проблеми та перспективи подальшого розвитку машинобудівної галузі України. Виявлено позитивні та негативні тенденції розвитку галузі.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрено современное состояние, проблемы и перспективы дальнейшего развития машиностроительной отрасли Украины. А также определены позитивные и негативные тенденции развития отрасли.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectМашинобудуванняuk
dc.subjectмашинобудівне підприємствоuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectпромислові підприємстваuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectкризовий стан підприємстваuk
dc.subjectМашиностроениеuk
dc.subjectмашиностроительное предприятиеuk
dc.subjectрынокuk
dc.subjectпромышленные предприятияuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.subjectкризисное состояние предприятияuk
dc.titleМаркетинговий аналіз ринку машинобудівної галузіuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138:621uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record