Маркетинговий аналіз ринку машинобудівної галузі

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто сучасний стан, проблеми та перспективи подальшого розвитку машинобудівної галузі України. Виявлено позитивні та негативні тенденції розвитку галузі.
В статье рассмотрено современное состояние, проблемы и перспективы дальнейшего развития машиностроительной отрасли Украины. А также определены позитивные и негативные тенденции развития отрасли.
Description
Keywords
Машинобудування, машинобудівне підприємство, ринок, промислові підприємства, конкурентоспроможність, кризовий стан підприємства, Машиностроение, машиностроительное предприятие, рынок, промышленные предприятия, конкурентоспособность, кризисное состояние предприятия
Citation
Дуріхіна О. В. Маркетинговий аналіз ринку машинобудівної галузі / О. В. Дуріхіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 235–246.