Маркетингові комунікативні стратегії на етапах життєвого циклу товару

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті описані маркетингові комунікативні стратегії на підприємствах. Правильний вибір маркетингових комунікативних стратегій на різних етапах життєвого циклу товару за сучасних умов є одним з найефективніших методів конкурентної боротьби.
В статье описанны маркетинговые коммуникативные стратегии, которые используются на предприятиях. Правильный выбор маркетинговых коммуникативных стратегий на разных этапах жизненного цикла товара при современных условиях является одним из самых эффективных методов конкурентной борьбы.
Description
Keywords
ринок, маркетинг, стратегії, система маркетингових комунікацій, життєвий цикл товару, управління, рынок, стратегии, система маркетинговых коммуникаций, жизненный цикл товара, управления
Citation
Кузьменко Т. О. Маркетингові комунікативні стратегії на етапах життєвого циклу товару / Т. О. Кузьменко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 421–427.