Особливості маркетингових досліджень у кінобізнесі

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Стаття присвячена визначенню специфічних особливостей застосування маркетингу в кінобізнесі.
Статья посвящена определению специфических особенностей применения маркетинга в кинобизнесе
Description
Keywords
кінематографія, кінобізнес, фільм, маркетинг, глядач, кинематография, фильм, кинобизнес, зритель
Citation
Мазяр М. П. Особливості маркетингових досліджень у кінобізнесі / М. П. Мазяр // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 246–258.