2002 рік
Browse by
Recent Submissions
-
Питання для дискусій з основ маркетингу
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Використання зв’язків з громадськістю у комерційній діяльності підприємств
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Активізація маркетингу в діяльності підприємств панчішно-шкарпеткової промисловості
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Складові якості послуг гостинності в Україні
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002) -
Проблемы управления маркетинговой деятельностью на химических предприятиях
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Проблеми оцінювання ризиків маркетингового аудиту інновацій
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Статистичні процедури в структурі маркетингових досліджень
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Проблемы организации работы предприятий с поставщиками
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Маркетинговий чинник у системній оптимізації інвестиційної стратегії морського порту
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Мониторинг как специфический вид маркетинговых исследований рыночной ситуации
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Психологічна ефективність впливу реклами на споживача
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Оцінка комерційного ризику введення нового товару на масовий ринок
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Сегментування ринку і вибір збутових стратегій
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Промышленный маркетинг в условиях региональной экономики
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Як маркетологу трансформувати дані в інформацію
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Логическое управление в моделировании маркетинговой службы
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Роль інформації та реклами у туристичному бізнесі
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Маркетинговий аспект створення теорії розвитку типів роздрібних підприємств
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Проблемы конкурентоспособности и транснациональные корпорации
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002) -
Маркетинг как необходимый элемент формирования социальной политики государства
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09)