2002 рік
Browse by
Recent Submissions
-
Досвід використання комп’ютерної техніки для індивідуалізації навчання та оцінювання знань студентів з бухгалтерського обліку»
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-02-01) -
Графіка в навчальних курсах. Краще один раз побачити ніж сто разів почути
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-02-01) -
Формування системи контролю знань студентів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-02-01) -
Механізм блочно-модульного контролю знань з дисципліни «Організація агропромислового комплексу»
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-02-01) -
Питання для дискусій з основ маркетингу
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Використання зв’язків з громадськістю у комерційній діяльності підприємств
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Активізація маркетингу в діяльності підприємств панчішно-шкарпеткової промисловості
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Складові якості послуг гостинності в Україні
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002) -
Проблемы управления маркетинговой деятельностью на химических предприятиях
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Проблеми оцінювання ризиків маркетингового аудиту інновацій
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Статистичні процедури в структурі маркетингових досліджень
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Проблемы организации работы предприятий с поставщиками
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Маркетинговий чинник у системній оптимізації інвестиційної стратегії морського порту
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Мониторинг как специфический вид маркетинговых исследований рыночной ситуации
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Психологічна ефективність впливу реклами на споживача
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Як маркетологу трансформувати дані в інформацію
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Логическое управление в моделировании маркетинговой службы
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Роль інформації та реклами у туристичному бізнесі
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Маркетинговий аспект створення теорії розвитку типів роздрібних підприємств
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) -
Проблемы конкурентоспособности и транснациональные корпорации
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002)